Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Všeobecné obchodní podmínky pro uživatele služby, kteří poskytnou svůj souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem získání přístupu na internetové stránky iDNES.cz, Lidovky.cz, Expres.cz a Antiyoutuber.cz

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti mezi obchodní společností MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČO: 45313351, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328 (dále jen „poskytovatel“) a třetími osobami (dále jen „uživatel“) vznikající ze smluv o poskytování digitálního obsahu ve smyslu § 2389g odst. 2 občanského zákoníku (dále jen „Služba“), jejichž obsahem je zpřístupnění internetových stránek www.idnes.cz, www.lidovky.cz, www.expres.cz a www.antiyoutuber.cz uživatelům, kteří poskytnou souhlas se zpracováním osobních údajů a použitím síťových identifikátorů pro účely cílené reklamy (dále jen „Stránky“). Poskytovatel není povinen zpřístupňovat v rámci Služby všechny tyto stránky. Pro využití možností komentovat články, používat službu blogů a další podobné nadstavbové služby či přístupu k prémiovému obsahu je třeba uzavřít také zvláštní smlouvu pro tyto služby.

1.2. Služba je dostupná prostřednictvím zakliknutí souhlasu se zpracováním osobních údajů (a souvisejícím použitím síťových identifikátorů) na příslušné internetové stránce, která se zobrazí osobám, které chtějí vstoupit na Stránky. Tím spolu smluvní strany vstupují do smluvního vztahu. Služba není určena osobám mladším 15 let. Souhlas je udělován na dobu 12 měsíců, může však být kdykoliv odvolán ale i znovuudělen (o obnovení souhlasu může být uživatel požádán i dříve, např. pokud bude z jeho počítače odstraněn soubor cookies s uloženým souhlasem). Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.

1.3. V souladu s ustanovením § 1752 občanského zákoníku smluvní strany ujednávají, že poskytovatel může tyto Podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit a to zejména v případě:

1.3.1. změny právních předpisů,

1.3.2. změny technických podmínek dodavatelů služeb poskytovateli,

1.3.3. změny výkladu právních předpisů,

1.3.4. změn technických parametrů internetu či poskytovatelů mobilních zařízení,

1.3.5. změn v odvětví srovnatelných služeb,

1.3.6. změny v potřebě financování jeho služeb,

1.3.7. změn licenčních podmínek ze strany třetích osob pro autorskoprávně chráněný obsah užívaný v rámci Služby apod.

1.4. Změna Podmínek bude uživateli oznámena jejich zpřístupněním na stránce www.idnes.cz/ucet/podminky-payorok. Změnu Podmínek, která se na něj bude vztahovat, může uživatel odmítnout do 14 dnů od oznámení. V takovém případě může smlouvu o poskytování přístupu do Služby kterákoliv ze smluvních stran vypovědět (uživatel do 1 měsíce od oznámení změn, poskytovatel do 1 měsíce od odmítnutí změny Podmínek uživatelem) písemně s výpovědní dobou 14 dní, která začne běžet doručením výpovědi. Poskytovatel může smlouvu o poskytování přístupu do Služby ukončit také zveřejněním oznámením na stránce www.idnes.cz či zobrazené dotčenému uživateli na jeho obrazovce. Právo uživatele ukončit Smlouvu odvoláním souhlasu tím není dotčeno. Účinnost změny Podmínek nastane uplynutím 14 dnů od oznámení, nebylo-li v oznámení změny uvedeno pozdější datum účinnosti.

1.5. Předchozí Podmínky pozbývají vůči uživateli účinnosti a nová verze Podmínek se stává nedílnou součástí smlouvy o poskytování přístupu do Služby také tehdy, vysloví-li s tím uživatel souhlas. Pro informaci o způsobu zpracování osobních údajů uživatelů platí vždy nejnovější verze poučení o tomto zpracování uvedená na webových stránkách Služby.

1.6. Uživatel se okamžikem registrace a/nebo započetím užívání Služby zavazuje, že bude Službu užívat v souladu s těmito Podmínkami, právními předpisy a pokyny poskytovatele a zavazuje se dodržovat tyto Podmínky.

II. UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

2.1. K uzavření smlouvy dojde okamžikem, kdy uživatel poskytne poskytovateli svůj souhlas se zpracováním osobních údajů.

2.2. Uživatel výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel započne s poskytováním Služby dle Smlouvy neprodleně po jejím uzavření, a to i před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy.

V příloze č. 1 je obsaženo zákonné poučení o právu na odstoupení ve 14 denní lhůtě pro spotřebitele podle nařízení vlády č. 29/2023 Sb.

2.3. Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel není povinen uzavřít s ním Smlouvu.

2.4. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (např. náklady na připojení k internetu) si hradí uživatel sám, přičemž ty se neliší od základní sazby.

2.5. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

2.6. Poskytovatel je oprávněn postoupit práva a povinnosti ze Smlouvy na třetí osobu, s čímž uživatel souhlasí. Takové postoupení nesmí vést ke zhoršení postavení uživatele.

2.7. K uzavření smlouvy je poskytnout souhlas se zpracováním osobních údajů uživatele pro účely cílení reklamy, tedy pro účely: „Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení“, „Použití omezených údajů k výběru reklam“, „Měření výkonu reklam“, „Používání profilů k výběru personalizované reklamy“ a „Vytváření profilů pro personalizovanou reklamu“ podle systému IAB TCF. Poskytnutím souhlasu je smlouva uzavřena.

2.8. Podmínky jsou archivovány poskytovatelem v elektronické podobě. Uživatel, který je spotřebitelem, je oprávněn do nich kdykoliv nahlédnout na základě písemné žádosti.

III. TRVÁNÍ SMLOUVY

3.1. Není-li výslovně sjednáno jinak, je Smlouva uzavřena na dobu 12 měsíců, nejdéle však na dobu trvání souhlasu uděleného uživatelem. Nejpozději po 12 měsících od udělení souhlasu bude uživatel požádán o nový souhlas.

3.2. Uživatel i poskytovatel mohou tuto smlouvu ukončit v případech stanovených v těchto Podmínkách či v zákoně jakýmkoliv jednoznačným prohlášením adresovaným druhé smluvní straně (např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím elektronické pošty) či v případě poskytovatele oznámením uveřejněným na stránkách ww.idnes.cz/ucet/podminky-payorok či zobrazením výpovědi dotčenému uživateli na jeho obrazovce.

3.3. Uživatel ukončí tuto smlouvu i tím, že odvolá udělený souhlas se zpracováním osobních údajů. Smlouva pak zaniká odvoláním souhlasu.

3.4. Smlouvu může kterákoliv ze smluvních stran vypovědět písemnou výpovědí z jakéhokoliv důvodu nebo i bez uvedení důvodu. Výpovědní doba je 1 den pro výpověď danou uživatelem a 1 týden od doručení pro výpověď danou poskytovatelem, neurčí-li příslušná smluvní strana ve výpovědi pozdější datum. Výpověď ze strany poskytovatele může být podána také oznámením uveřejněným na stránkách ww.idnes.cz či zobrazením výpovědi dotčenému uživateli na jeho obrazovce.

3.5. Uživatel, který je spotřebitelem, je v souladu s ustanovením § 1829 odst. 3 občanského zákoníku oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů, a to ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne následujícího po dni jejího uzavření. Pro takové odstoupení od smlouvy může uživatel využít vzorový formulář poskytovaný poskytovatelem, jenž tvoří přílohu č. 1 těchto Podmínek. Odstoupení nejlépe provede vyplněním formuláře a jeho odesláním z registrační e-mailové adresy na adresu: premium@idnes.cz.

3.6. Uživatel i poskytovatel však mohou tuto Smlouvu vypovědět jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči druhé smluvní straně.

3.7. Právo na výpověď nebo odstoupení plynoucí přímo ze zákona není dotčeno.

IV. POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

4.1. Na základě Smlouvy je uživatel oprávněn přistupovat k nabízenému obsahu, který mu bude zpřístupněn.

4.2. Poskytovatel není s ohledem na charakter Služby schopen garantovat 100 % dostupnost Služby ani dostupnost všech do ní zařazených serverů. Službu tak nemusí poskytovatel poskytovat v zejména případě:

4.2.1. obvyklé údržby (přičemž tato doba nepřekročí 30 hodin měsíčně), či odstraňování mimořádných poruch,

4.2.2. vyšší moci, tedy např. pokud dojde k výpadkům v dodávce elektrické energie, výpadkům datové sítě či jiným poruchám způsobeným třetími osobami, nebo

4.2.3. výpadků způsobených kybernetickými útoky apod.

4.3. Veškerá doporučení a informace zobrazovaná v rámci informací přístupných v rámci Služby jsou nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady, což bere uživatel na vědomí. Uživatel je ohledně využití těchto doporučení a informací povinen vždy kontaktovat odborného poradce.

4.4. Služba je kompatibilní s obvykle užívanými systémy Windows, Android a iOS. Poskytovatel ovšem negarantuje funkčnost a správné zobrazení digitálního obsahu, pokud uživatel použije nestandardní webový prohlížeč či adblocker (za standardní prohlížeče se považují aktuální verze zejména prohlížečů IE10+, FF57+, Opera 57+, Chrome 63+ nebo Safari10+, s povoleným JavaScript, CSS styly a zobrazováním obrázků, popřípadě vhodný ekvivalent verze internetového prohlížeče v používaném přenosném zařízení). Změny po update webových prohlížečů provádí vydavatel bez zbytečného odkladu.

4.5. Poskytovatel je oprávněn měnit, doplňovat či omezovat strukturu Služby, poskytované prvky Služby a rozsah Služby, aniž by na to musel uživatele upozorňovat.

4.6. V případech přerušení nebo omezení poskytování Služby z důvodů na straně poskytovatele je odpovědnost poskytovatele vůči uživateli omezena pouze na odpovědnost obnovit poskytování Služby; tuto povinnost poskytovatel nemá v případě zastavení poskytování Služby. Uživateli nenáleží v maximálním právními předpisy připuštěném rozsahu právo uplatňovat jiné nároky z práva z odpovědnosti za vady ani za škodu (včetně ušlého zisku).

4.7. Poskytovatel může Službu poskytovanou na dobu neurčitou kdykoliv změnit. Službu poskytovanou na dobu určitou může Poskytovatel změnit v případě:

4.7.1. jedná-li se o změnu nezbytnou pro zachování digitálního obsahu bez vad,

4.7.2. změny technologie využívané k šíření digitálního obsahu poskytovatelem,

4.7.3. změn v rámci systémů třetích stran určených pro šíření digitálního obsahu (např. systémy Android, iOS či Windows), pokud zhorší jejich využitelnost pro poskytovatele nikoliv nepodstatným způsobem či zvýší nikoliv nepodstatným způsobem náklady poskytovatele,

4.7.4. jiných technologických změn na trhu využívaných k obdobným plněním,

4.7.5. změny či zrušení právních předpisů, vydání nových právních předpisů,

4.7.6. změny výkladu příslušných právních předpisů,

4.7.7. změn provedených třetími osobami, jež budou mít vliv na postupy podle těchto všeobecných podmínek (změny způsobu plateb apod.),

4.7.8. změny ekonomické situace při financování obsahu Stránek,

4.7.9. změn ve smyslu čl. 4.5. anebo

4.7.10. nepředvídatelných změn na trhu.

Uživatel, může v takovém případě závazek bez postihu kdykoliv vypovědět.

V. VYUŽÍVÁNÍ SLUŽBY

5.1. Uživatel nesmí v rámci Služby ukládat nebo šířit informace, jejichž obsah je v rozporu s dobrými mravy či s obecně závaznými právními předpisy a to zejména obsah, jenž:

5.1.1. zasahuje do autorských práv či práv souvisejících s právem autorským třetích osob,

5.1.2. zasahuje do práv na ochranu osobnosti či dobré pověsti třetích osob,

5.1.3. vyzývá k násilí,

5.1.4. porušuje právní normy směřující k ochraně proti nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejích příslušníků.

5.3. Uživatel nesmí v rámci Služby používat mechanismy, nástroje, programové vybavení nebo postupy, které mají nebo by mohly mít negativní vliv na provoz zařízení poskytovatele, bezpečnost internetu či dalších uživatelů internetu.

5.4. Uživatel nesmí vyvíjet činnost směřující k tomu, aby byl znemožněn nebo omezen provoz Služby či serveru poskytovatele, na kterém je Služba provozována, nebo provádět jiné útoky na tento server, ani nesmí být při takové činnosti nápomocen třetí osobě. Uživatel nesmí uživatelský účet a Službu využívat způsobem, který by nepřiměřeně omezoval v užívání Služby další zákazníky poskytovatele či jinak nepřiměřeně omezoval poskytovatele. Uživatel zejména nesmí server poskytovatele, na kterém je Služba provozována, zatěžovat automatizovanými požadavky.

5.5. V případě, kdy Služba bude umožňovat ukládání anebo zveřejňování informací uživatelem, uživatel bere na vědomí, že poskytovatel nenese v souladu s ustanovením čl. 6 nařízení (EU) 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách), odpovědnost za obsah takovýchto informací.

5.6. Poskytovatel je oprávněn (avšak nikoliv povinen) provádět preventivní kontrolu informací ukládaných nebo šířených uživatelem v rámci Služby. V případě, že by obsah těchto informací mohl porušit tyto Podmínky (včetně pravidel diskuzí a pravidel inzerce), obecně závazné právní předpisy nebo dobré mravy, či byl v rozporu se zájmy poskytovatele, je poskytovatel oprávněn tyto informace smazat či zabránit jejich šíření a dále je poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit. V případě, že v souvislosti s uložením nebo šířením informací uložených nebo šířených uživatelem v rámci Služby bude vůči poskytovateli uplatňovat práva jakákoli třetí osoba, je poskytovatel oprávněn neprodleně bez dalšího odstranit obsah informací uložených nebo šířených uživatelem v rámci Služby.

5.7. V případě, že v souvislosti s plněním Smlouvy bude vůči poskytovateli uplatňovat práva jakákoli třetí osoba, zavazuje se uživatel předat poskytovateli bezodkladně veškeré dokumenty a podklady nezbytné k vyřešení takové žádosti a případně úspěšnému vedení sporu s touto třetí osobou.

5.8. Přístup do Služby jsou určen pouze pro jednu fyzickou osobu a je nepřenosný. Uživatel nemá právo poskytnout ani postoupit, ani pronajímat, ani půjčovat, ani jinak poskytovat třetím osobám oprávnění k přístupu ke Službě zcela nebo zčásti, trvale či dočasně, úplatně či bezúplatně bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele. Sdílení přístupových údajů mezi vícero fyzickými osobami není přípustné a to ani tehdy, bude-li uživatelem právnická osoba; právnická osoba je tedy povinna určit jednu fyzickou osobu, která bude mít přístup do Služby. Uživatel je povinen uchovávat v tajnosti přístupové údaje do Služby, vč. hesla. V případě ztráty přístupových údajů nebo podezření na jejich zneužití či únik je uživatel povinen bezodkladně informovat poskytovatele; poskytovatel však neodpovídá za škodu, která by vznikla zneužitím přístupu do Služby. V případě podezření na sdílení přístupu do Služby je poskytovatel oprávněn přístup do Služby dočasně, do ověření celé záležitosti, přerušit.

VI. AUTORSKOPRÁVNÍ OCHRANA OBSAHU WEBOVÉ STRÁNKY A LICENCE

6.1. Uživatel bere na vědomí, že texty, fotografie, grafická díla a další prvky obsažené na webové stránce nebo dostupné v rámci Služby jsou jednotlivě a/nebo jako celek (dále společně jen jako „autorská díla“) chráněny autorským právem. Databáze nacházející se na webové stránce nebo dostupné v rámci Služby jsou chráněny zvláštním právem pořizovatele databáze, jímž je poskytovatel. Není-li s poskytovatelem smluveno písemně jinak, může k oprávněnému užití autorských děl či databází uživatelem dojít pouze v rámci uživatelského rozhraní Služby, je tedy zakázáno tento obsah jakkoliv kopírovat, ukládat či duplikovat, jakož i obcházet technické prostředky určené k ochraně obsahu, ledaže by se tak dělo způsobem výslovně připuštěným právními předpisy.

6.2. Uživatel bere na vědomí, že počítačové programy tvořící webovou stránku jsou chráněny autorským právem. Uživatel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či užívat počítačové programy, k nimž je vykonavatelem majetkových práv či uživatelem poskytovatel.

6.3. Používání ablockingových programů není dovoleno.

VII. DORUČOVÁNÍ – PRÁVNÍ ÚKONY

Poskytovatel v souladu s §1820 odst.1 písm. c) občanského zákoníku uživateli oznamuje, že jeho kontaktní telefonní číslo a adresa pro doručování elektronické pošty jsou: premium@idnes.cz a +420 225 061 234, ID datové schránky MAFRA, a.s. je: tu3cfw9.

VIII. REKLAMACE A ŘEŠENÍ SPORŮ

8.1. Služba bude uživateli poskytována v kvalitě, kterou je možné rozumně očekávat s přihlédnutím k povaze Služby a jejímu účelu. Poskytovatel odpovídá za vady Služby, které měla při zpřístupnění. Má-li Služba vady, může uživatel, který je spotřebitelem, požadovat jejich odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Služba měla bez vady. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od zpřístupnění, má se za to, že byla Služba vadná již při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou uživatel, který je spotřebitelem, nemůže digitální obsah užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Uživatel, který je spotřebitelem, může vytknout vadu, která se u digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku.

8.2. Uživatel není oprávněn požadovat přiměřenou slevu a § 2389m odst. 2 a 3 a § 2389p občanského zákoníku se nepoužijí.

8.3. Pro reklamování vad Služby může uživatel využít technickou podporu na adrese premium@idnes.cz.

8.4. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je spotřebitel požadoval.

8.5. V případě, že dojde mezi poskytovatelem a uživatelem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, email: adr@coi.cz, případně jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu zapsaný v seznamu subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeném Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR, jako je např. Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (www.konzument.cz). Orgánem státního dozoru je taktéž Česká obchodní inspekce či živnostenský úřad.

8.6. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízená Evropskou komisí.

8.7. Poskytovatel není ve vztahu k uživateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

8.8. Poskytovatel je oprávněn k podnikání na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou o poskytování Služby obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

9.2. Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

9.3. Tato verze Podmínek je platná od 9. 8. 2024.

MAFRA, a.s.

Příloha č. 1

Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorový formulář pro odstoupení

Právo odstoupit od smlouvy

Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Upozorňujeme, že smlouvu můžete kdykoliv zrušit také odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy.

Odstoupit od této smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, Praha 5, PSČ 150 00, tel.: 225 555 522, e-mail: premium@idnes.cz (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím elektronické pošty). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše odstoupení od smlouvy, všechny případné peněžní prostředky, které jsme od Vás na základě smlouvy přijali, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než námi nabízený nejlevnější způsob dodání). Pro vrácení peněžních prostředků použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutého plnění do doby, než jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem plnění uvedeným ve smlouvě.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Odstoupení od smlouvy

MAFRA, a.s.

Karla Engliše 519/11

150 00 Praha 5

e-mail: premium@idnes.cz

Oznamuji/oznamujeme*), že tímto odstupuji/odstupujeme*) od smlouvy o koupi tohoto zboží*)/o poskytnutí těchto služeb*):

Datum objednání*)/datum obdržení*)

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

Adresa spotřebitele/spotřebitelů

Datum

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán na listině)

*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte